Wel of geen prijzen op je website

wel-of-geen-prijzen-op-je-website

Deel deze post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Dit is ook zo’n leuk discussiepunt waar de meningen over zijn verdeeld.

Kijk, als je kant-en-klare producten verkoopt, is het noodzakelijk als je de prijzen erbij zet. Maar dat is natuurlijk een inkoppertje 🙂

Wat doe je als je geen producten aanbiedt, maar bijvoorbeeld diensten.

Wanneer jouw dienst, in vergelijking met andere aanbieders, goedkoop is, dan raad ik aan om jouw prijzen erbij te zetten. De prijs is dan jouw unique selling point (USP). Hiermee onderscheid jij je van de rest. En iets waarmee jij je onderscheid, hoort sowieso op je website 🙂

Is jouw USP bijvoorbeeld het resultaat die jouw dienst levert of de kwaliteit waar jij voor staat, dan ben je waarschijnlijk niet de goedkoopste. Kwaliteit kost nu eenmaal geld. Blijft jouw prijs evengoed in de buurt van de andere aanbieders, dan kun je gerust je prijzen erbij zetten. Bezoekers zien gelijk waar ze aan toe zijn.

Ligt jouw prijs wel een stuk hoger, dan kun je je prijzen beter weglaten. Het kan potentiële klanten afschrikken. Dat zou zonde zijn! Laat klanten liever contact met jou opnemen, zodat ze kennis met je kunnen maken en jij kan doorvragen naar hun wensen en je kan uitleggen hoe jij ze op de allerbeste manier kan helpen.

Schrijf je in op mijn nieuwsbrief

Meer te ondekken

De belangrijkste tips van 2019 om jouw website nog beter te maken

In het laatste kwartaal van 2019 ben ik begonnen met het delen van tips op social media. In dit blog heb ik alle tips voor je op een rij gezet. Speciaal, voor jou. Makkelijk toch 🙂 Gebruik van lettertypes Waarom is een website belangrijk Jouw homepage Gebruik van kleuren Opbouw van een webpagina Reviews op

wel-of-geen-prijzen-op-je-website

Wel of geen prijzen op je website

Dit is ook zo’n leuk discussiepunt waar de meningen over zijn verdeeld. Kijk, als je kant-en-klare producten verkoopt, is het noodzakelijk als je de prijzen erbij zet. Maar dat is natuurlijk een inkoppertje 🙂 Wat doe je als je geen producten aanbiedt, maar bijvoorbeeld diensten. Wanneer jouw dienst, in vergelijking met andere aanbieders, goedkoop is, dan

Scroll naar top